środa, 26 listopada 2014

Tańsze zamienniki rzęs ARDELL ??

Hej Wszystkim :*

Dziś chyba jeden z bardziej ulubionych tematów/postów na bloga czyli TAŃSZE ZAMIENNIKI

Postanowiłam rozpocząć postem o znanych i lubianych przez wiele wizażystek rzęsach od ARDELL.

Ostatnio przeglądając portal allegro natknęłam się na rzęsy za nie całe 3 zł firmy LASHSTUDIO ! W pierwszym momencie pomyślałam sobie, że są to typowe tanie plastikowe rzęsy, które po naklejeniu wyglądają okropnie sztucznie. Po dokładnym obejrzeniu zdjęć tych rzęs stwierdziłam, że bardzo mi przypominają te od ARDELL. Postanowiłam kupić po 2 sztuki, z dwóch rodzajów, tak by przetestować...

Cena rzęs:
-rzęsy ARDELL - koszt od 13 zł do 23 zł
- rzęsy LASHSTUDIO od 2,79 zł do 2,98 zł 

Włosie tych rzęs jest bardzo podobne. Kształt i długość również. Jedynie układ rzęs i jest nieco inny, lecz w cale mi to nie przeszkadza, ponieważ na oku wyglądają cudownie. I bardzo przypominają oryginalne rzęsy firmy ARDELL.

Posiadam modele 069 i 044.

Mini galeria produktów:

U góry ARDELL DEMI WISPIES (nieco zużyte i przycięte)
niżej zamiennik LASHSTUDIO 069


Po lewej model 044, po prawej 069








Mam nadzieję, że wielu z Was spodobał się ten post, zachęcam do obserwowania i do zadawania pytań, na które z chęcią wam odpowiem :) 

Polecam Wam tego sprzedawcę ( tania,szybka wysyłka) , u którego kupiłam te rzęsy :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz