wtorek, 26 sierpnia 2014

Niebieski makijaż paletą Sleek STORM

Hej :)

Dziś obiecany post z łatwym, dość ciemnym makijażem na większe wyjścia i imprezy.

Użyłam paletki Sleek Storm i główną rolę gra tutaj kolor niebieski - czyli coś idealnego dla brązowych/piwnych oczu. Nie ma tutaj skomplikowanego blendowania, więc nawet początkująca (taka jak ja) poradzi sobie bez problemu.

Zapraszam do przeczytania "krok po kroku" jak wykonać ten makijaż oraz zachęcam do eksperymentowania z innymi odcieniami. 







Jak wykonałam ten makijaż krok po kroku:
1. W załamaniu powieki i delikatnie powyżej rozcieram ciemny brąz.
2. Na całą powiekę ruchomą "wklepuję" ciemny niebieski.
3. Poprawiam załamanie ciemnym brązem. Oraz nakładam go w zewnętrznym kąciku dolnej powieki tak do 1/3 długości.
4. Zewnętrzny kącik górnej powieki przyciemniam czarnym cieniem.
5. Jasny niebieski wklepuję na środek dolnej powieki.
6. W wewnętrzny kącik nakładam jasny perłowy cień - na mokro.
7. Na koniec możecie delikatnie rozblendować wszystkie granice cieni czystym puchatym pędzelkiem :)
8. Wytuszuj rzęsy, możesz dokleić sztuczne.
9. Linie wodną pomaluj czarną kredką.
I szybki łatwy makijaż macie gotowy !





Użyte kosmetyki:




Mam dla was pytanie... Macie może coś z tej serii Ziaji "Liście manuka" ?? Właśnie do mnie dotarły te nowości i będę testować, może to podoła mojej tłustej cerze :)






Mam nadzieję że się podobało, w następnym poście planuję zrobić małe rozdanie kosmetyków.
Jak macie pytania śmiało piszcie, z chęcią odpowiem.
Zapraszam do obserwowania i do następnego ! :))










4 komentarze:

  1. gdzie kupiłaś kubeczek na pędzelki ?:) sprawdza Ci się ten rozświetlacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubeczek z ikei ale dorwałam na allegro, a rozświetlacz bardzo dobry, dobrze zmielony i długo się utrzymuje :)

      Usuń
  2. A jakie kolory cieni proponujesz dla niebieskich oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszelkiego rodzaju brązy, odcienie miedzi, złoto, klasyczne czarne smokey eye, odcienie brzoskwiniowe :)

      Usuń